مرسانا = هدیه خداوند مرسانا = هدیه خداوند ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

مرسانا گلی

عالی عالی

بدون عنوان

1392/8/11 10:14
نویسنده : لیلا و مرتضی
146 بازدید
اشتراک گذاری

 

کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟ ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت، چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم؟

فرشته ی

من تولدت مبارک

گاه یک سنجاقک
به تو دل می بندد
و تو هر روز سحر
می نشینی لب حوض
تا بیاید از راه
از خم پیچک نیلوفرها
روی موهای سرت بنشیند
یا که از قطره آب کف دستت بخورد
گاه یک سنجاقک
همه معنی یک زندگی است .
تولدت مبارک … سنجاقک زیبای من

***  *  *  *  *  *  *  *  *

ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه

دیوانه ی مهربانی تؤام….

ای بهترین چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی

پس برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی

اي تنها دليل رد کردن هر دليل و اي تنها بهانه ي آوردن هر بهانه

ديوانه ي مهرباني تؤام....

اي بهترين چه خوب شد که به دنيا آمدي و چه خوبتر شد که دنياي من شدي

پس براي من بمان و بدان که تو تنها بهانه براي بودني

مرسانا جونم  و همه عروسکهاش منتظر مهمونهای نازش هستن.قلب

اینم تزیینات تولد که مامانی زحمتش رو کشیده.لبخنداگه بدونی وقتی داشتیم بادکنک ها رو آماده می کردیم چه کار می کردی می خواستی همه رو بگیری ولی بابای اجازه نمی داد تو هم گریه می کردیگریهگریهگریهمامان فدای چشمای نازت بشهماچ

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مرسانا گلی می باشد